Skip to content

Poprawa opieki zdrowotnej nad biednymi: doświadczenie Nowego Jorku ad

1 miesiąc ago

549 words

W tym, co oczywiste, jest system dwuklasowy, jeśli pacjenci naprawdę mają wybór, to raczej nie zdecydują się na pójście do szpitali HHC. Ta książka, która mogłaby być lepiej zatytułowana Finansowanie opieki zdrowotnej dla ubogich w Nowym Jorku, analizuje wpływ nowych źródeł funduszy na system opieki zdrowotnej w mieście, analizuje proponowane zmiany w finansowaniu, które wejdą w życie w 1998 r. , a na podstawie wniosku autorów, że konieczna będzie drastyczna restrukturyzacja, pojawi się kilka konkretnych propozycji stworzenia nowego systemu. Trudno jest przeczytać. Olbrzymia ilość skomplikowanych informacji finansowych i demograficznych jest rozproszona w całym tekście, który mógłby być lepiej przedstawiony w tabelach. Przedstawione na końcu 15 wniosków politycznych zawiera niektóre z nich, które są niezwykle ważne, a inne znacznie mniej, co prowadzi do pewnego zamieszania dla czytelnika. Ale profesor Ginzberg i jego pracownicy mają wieloletnie doświadczenie w studiowaniu nowojorskiego systemu opieki zdrowotnej. Ich wnioski są aktualne i zasługują na uwagę.
Główny wniosek jest taki, że zdrowie ubogich poprawiło się od 1966 r., Szczególnie wśród osób starszych i niepełnosprawnych, którzy mieli szansę wejść w główny nurt. Niemniej jednak przepaść między posiadaczami a pozostałymi użytkownikami pozostaje prawie taka sama, dwuwarstwowy system dla nieubezpieczonych i tych z pokryciem Medicaid utrzymuje się, a poprawa, która nastąpiła, nie jest współmierna do kwoty pieniędzy, która została już wypłacona. wydany. Ginzberg i jego współpracownicy uważają, że głównymi beneficjentami zwiększonego finansowania są szpitale (większość szpitali dobrowolnie poprawiło swoją sytuację finansową, a szpitale publiczne mogły pozostać przy życiu); lekarzy, których dochody znacznie wzrosły, mimo że podaż lekarzy również wzrosła; oraz pracownicy szpitali, których liczba wzrosła z 185 000 w 1985 r. do 295 000 w 1995 r. Uważają oni, że HHC nie osiągnęła swoich celów, a perspektywa niepowodzenia jest nieodłączna w każdym szpitalu, który jest całkowicie zależny od funduszy publicznych, a zatem podlega do nieskuteczności kontroli rządowej i nawracających kryzysów fiskalnych. Wskazują oni, że największą wadą ubezpieczenia Medicaid są bardzo niskie opłaty (13 USD za wizytę) za prywatne wizyty w podstawowej opiece medycznej, które zablokowały rozwój niezależnych usług podstawowej opieki zdrowotnej na dużych obszarach miasta, pozostawiając pacjentów Medicaid w tych ośrodkach. obszary nie stanowią alternatywy dla kliniki szpitalnej i izby przyjęć dla podstawowej opieki zdrowotnej. Pokazują one w szczegółach, jak połączony, często zdublowany, dwupoziomowy system opieki zdrowotnej z całkowitymi wydatkami (55 procent publicznych i 45 procent prywatnych) w wysokości 44 miliardów dolarów rocznie wzrastał w Nowym Jorku bez żadnego poważnego wysiłku, aby skoordynować jego rozwój.
Jeśli chodzi o przyszłość, to rozumieją, że system finansowania z ostatnich 30 lat już wkrótce zniknie, a władze federalne, stanowe i lokalne zobowiązały się do zmniejszenia o 25 procent wydatków na usługi Medicaid i prawie tyle samo w przypadku Medicare i prawie wszystkich obywateli. finansowana opieka zapewniana za pośrednictwem HMO. Nie widzą żadnych dowodów z doświadczeń związanych z opieką medyczną w Nowym Jorku lub innych miejscowościach, że to podejście pozwoli zmniejszyć koszty i zapewnić potrzebne usługi
[przypisy: Leukocyturia, ambroksol, bisoprolol ]
[więcej w: allmedica nowy sącz, slimtox allegro, młody jęczmień allegro ]

0 thoughts on “Poprawa opieki zdrowotnej nad biednymi: doświadczenie Nowego Jorku ad”